29 Haziran 2012 Cuma



bardağı aynaya fırlattığımda, 
içimde barınan onlarca yüzü gördüm kıymıklara ayrılan her parçada.. 
baktım öylece.. 
hangisinin ben olduğumu anlamaya çalışarak şaşkın şaşkın baktım.. 
hepsi bendim aslında; öfkem, şaşkınlığım, kıskançlığım, mutluluğum, nefretim, muzipliğim.. 
hepsi bendim, biliyordum da bunu.. 
sadece 
ayaklarımın dibine dökülen, 
görmek istemeyip de gizleyemediklerimeydi şaşkınlığım.. 


    her ne kadar kendimi tanıdığımı düşünsem adımlarımı bu ölçüde atsam da zaman zaman öyle davranıyorum ki, sonrasında ne yaptım ben diyorum.. Ben ne yapıyorum, niye böyle davranıyorum..!! kime bu öfke, niye bu düşüncesizlik.. uyuyamıyorum, düşünmeden duramıyorum..

mutluyum, 
evet bir aydan fazla bir süredir gerçekten tarif edemeyeceğim kadar mutluyum.. 
uzun zamandır olmadığı kadar mutlu, 
hissetmediğim kadar iyi hissediyorum.. 
sabah gözümü onunla açıyorum, 
uyanmak bile zor gelmiyor.. 
onunla uyumak, 
kolumun yastığa değil de tenine dolanıyor olması, 
kelimelerimin tanımlamaya yetmeyeceği kadar mükemmel bir duygu.. 
sanki o yanımdayken uykuya ihtiyacım yok gibi.. 
şişmiş gözlerle bile gülümseyebiliyorum kendimi aynada gördüğümde.. 
sanki onunlayken, dört duvarın dışındaki hayata ihtiyacım yokmuş gibi.. 
karanlıkta bile yaşayabilirmişim gibi.. 
sonradan düşünüyorum da,
günün ilk ışıklarının tenini aydınlatmaya başlamasını izlemek de 
vazgeçemeyeceğim bir keyif.. 
sokakta onunla yürümek, 
hoşlanmadığım davranışlarda bulunması bile anlamlandıramadığım bir mutluluk.. 


    O'nu hissetmek gerçekten bu kadar güzelken içimdeki bu garip, lanet his niye bilmiyorum.. bir şeylerin kötü gideceğini hissediyorum.. bir şeyler kötü gitmese bile normalin dışındaki en ufak bir şey gerilmeme yetiyor.. niye böyle oluyor.. sonrasında sakinleşiyorum, anlayabiliyorum ama o an bir anlık bir öfkeyle çevremdekileri kırıp dökmeme engel olamıyorum..

    her insan gibi ben de içimde farklı duyguları, farklı karakterleri barındırıyorum bunu biliyorum.. içimde barındırdığım "ben" leri de seviyorum.. peki ya bazen niye böyle hissediyorum.. 

   .. bilmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..