15 Eylül 2012 Cumartesi

uyuşmuşluğumda..


,,


daha kalktığım yerden yerime oturamadım.. 
durmuyor ellerim, 
titremelerimin başladığınının herkes gibi ben de farkındayım.. 
nedenini bilmediğim bir engel olma, 
"iyiyim ben" çabası.. 
sanki yanımdakiler yabancıymış ya da benden farklıymış gibi.. 



yüzümden ayak parmaklarıma doğru inen ılık bir his, 
irkilmeme sebep oluyor.. 
sanki kan dolaşımıma buz gibi bir serum bağlanmış gibi.. 
uğuldamaya başlıyor kulaklarım.. 
gözlerim bulanıklaşıyor..
her şey öyle hızlı gelişiyor, 
öyle ardı ardına geliyor ki anlayamıyorum.. 
takip etme, kontrol etme çabasında buluyorum kendimi.. 
bacaklarımın kontrolünü çoktan kaybettiğimi, 
benden bihaber harekete geçtiğini görüyorum.. 
müzik sesi duyuyorum geç de olsa..
ayaklarımın vuran basla eş zamanlı kıpırdandığını fark ediyorum.. 
algılarım yavaşlıyor, engel olamıyorum..


gözlerine bakıyorum sevdiğim kadının.. 
dudaklarına iniyor bakışlarım, dokunma isteği beliriyor içimde.. 
fark ediyor, 
o dokunuyor 
ben henüz harekete geçememişken.. 
olduğumun onda birinden bile daha hareketsizim..
bir zamanlar istediğim bu uyuşmuşluğun,
şuan vücudumu ele geçirmesine lanetler savuruyorum.. 
ayılmaya çalışıyorum..
kalkıp sendelleyerek banyoya gidiyorum..
aynaya baktığımda kızarmış gözlerin ardında tanıyamadığım bir ben görüyorum..
bir yanımda uyuşmuşluktan memnun biri varken
diğer yandan gece bitsin istiyorum.. 
geri geliyorum..
uzanıyorum zor da olsa yatağa..
sarılıyorum yanımda olan sevdiğim o kadına.. 
onunda sıcacık sarılmasıyla gözlerimi kapatıyorum 
ertesi gün gülümseyerek uyandığım bir uykuya.. 





beni bu derece mutlu eden kadına.. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..