29 Kasım 2012 Perşembe

Mazeretim var, asabiyim ben..

   zaman aşımına uğramak en korktuğum şey olmuştur ilişkilerde.. sıradanlaşmış, heyecanını yitirmiş bir ilişkiyi sırf alışkanlıklardan dolayı niye sürdürür insanlar bilmiyorum ya da belki de ben saçma düşünüyorum.. 

   pohpohlanmayı seven biri olduğum söylenemez ancak ilk zamanlardaki gözünün içine bakan, her kelimeni hafızasına kaydedip yeri geldiğinde "bunu seviyordun, böyle söylemiştin" diyen insanların, zamanla yok olması her zaman rahatsız etmiştir beni.. başlarda senle ilgili her anı hatırlayan veya hatırladığını dile getiren kişinin, üç beş ay sonra ilk buluşmanızdaki kazağa (bir hafta önce yine giymiş olmanıza rağmen) "yeni mi aldın bunu" demesi benim sinirimi bozuyor, her ne kadar belli etmesem de..  iş, okul, sorunlar, idealler ve aklıma gelmeyen bir çok neden daha bahanesi oluyor bu dikkatsizliğin.. 

   başlarda elimizden kaçarsa düşüncesi oluyor sanırım ya benle olmazsa falan.. o yüzden daha çok düşüyoruz üzerine, daha çok ilgileniyoruz.. peki ya sonra ne değişiyor? bende bir şey değişmiyor gerçekten seviyor ve önemsiyorsam.. sanırım bu yüzden anlam veremeyişim.. Sevgi yoksa ancak o zaman değişiyor bende bir şeyler.. bunu fark ettiğim anda da uzaklaşıyorum bir şekilde kırmadan, hiç olmazsa saygıyı yitirmemek ve daha fazla umut vermemek adına.. karşımdakinden de aynı davranışı bekliyorum sanırım en azından hak ettiğimi düşünüyorum.. şahsi konuşmuyorum, kadın-erkek diye ayırmıyorum.. biraz düşünceli olmak yatıyor bunun altında diye düşünüyorum, empati kurabilmek falan..


   sert ve sivri geliyor insanlara kelimelerim.. çoğu zaman tartışmalara sebep oluyor cümlelerim.. evet çoğu zaman da asabiyim, kendime göre haklı sebeplerim var çünkü.. bu sebepler ben her zaman haklıyım düşüncesi değil kesinlikle, aksine gerçekten güzel olan sevdiğim bir şeylerin elimden akıp gitmesinden endişeleniyor oluşum daha çok.. bir şeyler kopunca telafisi olmuyor bende.. 

   yine daldım derinlere bu gece, boğuldum soru işaretlerimde.. 

 

6 yorum:

  1. Her seyde bu kural isliyor yeni olan degerli eskidikce yitiriyor sanirim. Bende senin gibiyim sevdiysem bir defa herseyi her zaman onemlidir benim icin insanin. Ve bende senin gibi uzaktan bu durumlari izledikce anlam veremiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Her zaman söylediğim gibi, değişen insanlarla birlikte oluyorsunuz. Kadınlarda en sinir olduğum özelliklerden birisi bu, insanları okuyamıyorsunuz ya da okuyabilmek için yeterli zamanı tanımıyorsunuz kendinize...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler nursalkımı ;) özgür kardeşim bence biraz ön yargılısın bu konuda ;) kadınlar hep yanlış kişileri seçer görüşüne inanmış gidiyorsun evet haklısın bu durum sıkça görülen bir şey ancak bunun kadını erkeği yok.. yeryüzünde yanlışlar oldukça insanlar bunu seçecektir.. kimisi ders alır ve ona göre hareket eder kimisi yanlışı yaşamaya bile bile devam eder ;)

    YanıtlaSil
  4. çok minik yazılar ya accık büyütür müsün.
    :)

    YanıtlaSil
  5. normalde de küçük yazan biriyim ;) yazı boyutunu büyüttüğümde kendime yabancı geliyorum beni böyle kabul edin :D

    YanıtlaSil
  6. Ön yargılı mıyım? Bence de ön yargılıyım doğru ama bu ön yargı tamamıyla benim suçum değil tabii...

    Küçük yazılara çözümü internet explorer'dan yakınlaştırma seçenekleriyle buldum. Yoksa okumakta zorluk çekiliyor gerçekten. :))

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..