22 Kasım 2012 Perşembe




Yürekten seviyorsa bir kadın,
Hissediyormuş meğerse kendine söylenen yalanları..
Yalan olduğunu bilmese bile,
Bir şeyler gelip oturuyormuş içine…

Bir kuşku gelip içini eşelese de,
Yine onu düşünüyormuş kadın kendinden önce..
Hisleri kovuyormuş istenmeyen düşünceleri saniyede
İhanet gizleniyormuş bir kez daha,
İnsanın içini donduran ihtimallerde…

Ve o lanet bağımlılık,
İnandırıcı kılıyormuş ardı ardına eklenen yalanları!
Sırf çaresizliğinden
Bir kez daha fark edemiyormuş kadın,
Yalanlara bürünmüş bir adamı..!

Ve zaman
Ayırıyormuş bir gün kadın ve adamın yollarını..
Vuruyormuş yüzüne kadının tüm yalanları
Ancak bir yerleri kanamaya başladığında fark ediyormuş kadın,
Aklını çok geride bıraktığını..

İhanetin acısı yıllarca yakıyormuş canını..!




4 yorum:

  1. böyle bir durumda ayrılmak ve unutmak en iyisi. geçmişi silmek bir de.
    :)

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum ama bunu beceremeyen o kadar çok insan var ki..

    YanıtlaSil
  3. Ben sanırım bu şiire mesaj yazmıştım ama göremedim.
    İhanet her zaman haindir ve her an yakar canı..

    YanıtlaSil
  4. :) yorum mu yapmıştın? gelmedi yani bilmiyorum ben görmedim..
    hmm galiba öyle.. :/

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..