11 Aralık 2012 Salı

   kendimi bir koşuşturmacanın içinde savrulurken buldum yeniden.. uyumayı unuttuğum; okul, iş, ev üçgeni arasında mekik dokuduğum günlerde kayboldum.. aynaya baktığımda uykusuz, kendini unutmuş birini gördüm karşımda.. üstelik hiç bir şeye yetişemeyen her işi yarım yamalak yapan bir insana dönüşüyor buldum kendimi..


   ne yapacağımı bilemedim önceleri, her adımda daha da çok bocaladım.. sonra "s*ktir et her şeyi bu ne hal, bu sen misin?" dedim kaşımda duran yabancıya.. 

   sarıldım sevdiğim kadına, uyudum... 
   kendimi buluncaya dek.. 

2 yorum:

  1. Hayat telaşı ve koşturmacası öyle bir sarıyor ki çoğu zaman masivasını unutup koşmanın peşinde koşarken buluyoruz kendimizi.


    Bazen tökezleyip düştüğümüzde aslında ne kadar yorulmuş ve beyhude bir çabanın peşinde heba olmuş buluyoruz kendimizi.

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..