13 Aralık 2012 Perşembe

sevgili blog..

  alkol kötü şey.. aslında içerken iyi de sorası kötü.. .bazen de komik oluyor, alkolün etkisiyle şuursuzca davranan insan enteresan sempatik oluyor.. en azından ben öyle oluyorum :) bu girişten sonra tahmin edileceği üzere dün gece alkolü fazla kaçırmışım.. niye içtim, ne ara o kadar içtim bilmiyorum.. arkadaşlardan ayrılıp eve dönmek üzere otobüse bindim, bildiğimiz şu şehirler arası otobüslerden olanlara.. insanların koku alma duyularının içine ettiğimden eminim.. işin kötüsü bir ara sızmışım ve gözümü açtığımda başımın altında bir omuz buldum.. yan koltuğuma bilet kesilmiş hiç tanımadığım zavallı bayanın omuzu.. kendime sövmeye başlamadan önce "kusura bakmayın rahatsız ettim sizi" dedim, muzipçe gülümsemesi başka ne yaptım acaba diye düşünmeme sebep oldu.. soramadım tabii ki.. koluna girmiş olabilirim ya da belki sarılmış da.. ve alkol sonrası midemde her zamanki yanma.. alkol kötü şey..

   bugün en yakın arkadaşlarımdan birinin babası hayatını kaybetti.. karşımda hiç bir şey yapamaz halde yere oturmuş dizlerini karnına çekmiş halini görünce üç yıl öncesinden görüntüler canlandı gözümde.. hiçbir şey söyleyemedim.. kelimelerin anlamsız kaldığını biliyordum çünkü.. o an yanında olmayı çok istedim ama gidemedim.. mesafe değildi sorun bendim.. ne yapacağımı bilemedim, sustum.. sadece ayakta durmasına yardımcı oldum ve de giyinmesine.. bir ocağa daha ateş düştü derler ya gerçekten de öyle..

  enteresan bir olay daha yaşadım birkaç gün önce.. çalıştığım yerdeki on altı yaşlarındaki kızı gözünde yaşlar ile bir şeyler sayıklarken gördüm.. her ne kadar kimsenin işine karışmasam da ister istemez ne olduğunu sordum. aynı iş yerindeki bir kişi tarafından -kızdan yaklaşık 30 yaş büyük- tacize uğradığı cevabını aldım.. bir an öyle sinirlendim o kadar şaşırdım ki.. bir yandan da sakin ol, gözünle görmeden kimseye böyle bir suçlamada bulunamazsın diye sakinleşmeye çalışıyor ve niye bilmiyorum böyle bir şey olacağına inanmıyordum, belki inanmak istemiyordum.. bir bayanın böyle bir yalan söylemesi için hiçbir sebep bulamıyordum ama kızın davranışlarından dolayı bu durumu akılcı da bulmuyordum.. ben böyle bir durumla karşı karşıya kalsam stüdyoyu kafasına yıkabilirim ama o aksine bir şey yokmuş gibi davranıyor hatta bazen o adama karşı samimi bile davranıyordu.. anlam veremedim.. zayıf biri desem tepki veremiyorsa bile hiç olmazsa çekip gitmez mi bir insan.. susup oturmak her ne kadar sinirimi bozsa da şimdilik akışına bıraktım durumu..

   laptopumun klavyesi bozuk hala.. yarım saatlik bir yazı bir saate çıkabiliyor o yüzden.. bir klavye alayım öyle idare edeyim bir süre dedim ama bunda da iş yok tuşlara bastığım halde yazmıyor, sıkıntı.. siz siz olun bükülebilir, yıkanabilir klavye almayın.. böyle süslü özeliklere aldanmayın..

   sevgiler..

2 yorum:

  1. yazı karakteri yada rengi yada ebati değişiklik yaparsan sevinirim zor okudum
    yazdıklarına üzüldüm hayat işte yok başka ve herkes birşeyler çekiyor .arkadaşına çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. :) Laptopuna geçmiş olsun.

    Alkol kötü olmanın yanında bir de günah üstelik.


    Arkadaşına ne diyebiliriz ki :( Başı sağ olsundan başka..
    Ateş düştüğü yeri yakıyor maalesef.

    Taciz olayına gelince kötü bir durum ama artık insanlar öyle kötü niyetli ki, edene mi edildim diyene mi inanır insan şaşırıyor..

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..