1 Ocak 2013 Salı

   alkol alıp bilinçsizce davranılan, müziğe kendini kaptırıp ertesi gün yaptıklarının hatırlamak istenmediği eğlence anlayışları eğlenmek olarak gelmiyor şu sıra bana.. zaman zaman yapmıyor değilim ama sanırım artık ne yaptığımı daha iyi biliyorum..

   iki bin on üçe sıradan sayılabilecek bir şekilde -tek gecelik de olsa evimmiş gibi hissettiğim bir otel odasında- sevdiğim kadınla mutlu ve huzurlu bir şekilde girdim.. parti havası yoktu, geri sayım da.. diğer gecelerden pek farklı da sayılmaz ayrıca.. partiye nerede katılsam endişesi yoktu veya ne giysem.. sanırım benim istediğim de buydu.. bazen sıradanlıkta huzur bulduğumu fark ediyorum acaba bu da benim bir farkım mı diye düşünmeden edemiyorum.. sonuç olarak en huzurlu olduğum yılbaşı gecesiydi..

   arkasından elini şaklatsan çığlığı basacak kadar korkan kız arkadaşımı korku filmine soktum bugün.. filmin ismi gözüme çarpınca ve de izlemeye değer başka film olmayınca bunu izlesek olur mu dedim.. tereddüt etmesine rağmen kıramadı beni ve kabul etti.. toplamda üç tane bile korku filmi izlemediğini söyleyince şaka yaptığını sanmıştım, salonda ciddi olduğunu anladım.. allahtan güçlü bir ses sistemi vardı..! filme gelince türklerin korku filmi [Dönüşüm:HTR2B] yapamadığına bir kez daha kanaat getirdim.. 

   an olarak değerlendirildiğinde mutsuz olmam için hiçbir sebep yok ancak ben bugün biraz durgunum nedeni sanırım yakın gelecekte olacakları görür gibi olmam ve olacaklardan endişe duymam.. geleceği düşünmeden mi yaşamalı diyorum bazen.. bazen de oturup karamsara bağlayacağına kalk ve sonucu iyileştirmek adına bir şeyler yap diyorum kendime.. bir şeyler yapmak için o gücü kendimde bulamıyorum, kendimi yorgun hissediyorum..


2 yorum:

  1. Herkes yorgun hisseder bazen hiç sebep yokken.

    YanıtlaSil
  2. zaman zaman hepimiz bu kısır döngüde kayboluyoruz bazen fazlaca sorgulayabiliyoruz hayatı,bazende akışına bırakıyoruz dengeyi kurmayı başarabilsek belki de daha farklı gülümseyecek hayat bize ve yorgun düşüyor ruhlarımız bu kadar telaşın ortasında...

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..