18 Ocak 2013 Cuma


kendi iç savaşlarında galip gelmiş, kendini bulmuş bir kadın; karşılaştığı her engelin bir gün mutlaka üstesinden gelecektir..

   dövme yaptırdım, iki ayı geçiyor sanırım yazmak bu güne kısmet oldu.. dövmede sürekli karşılaşılan bir durum vardır yaptırırsın herkes ne anlama geldiğini sorar veya yaptırmak istersin ama aynı zamanda da senin için bir anlam ifade etmesini istersin falan.. 

   kadınlar her zaman önemli olmuştur benim için.. güçlü, ayaklarının üzerinde durabilen, zorlukların üstesinden gelebilen kadınları gerçekten severim.. sanırım hep de öyle olmaya çalışmışımdır.. ikincisi de nasıl anlatayım dövme yaptırma düşüncesi olan bir insan değilken dövme yaptırmaya karar vermemin sebebinin bir kadın olması (insanın sevgilisinin dövme yapıyor olması farklı bir duygu).. sevgilimden kalıcı bir şeyler taşımak istiyor olmam vücudumda.. salakça geliyor olabilir kulağa.. eskiden sevgilisinin ismini dövme yaptıranları ne kadar aptal bulurdum ki hala buluyorum ama bu bir isim değil.. ki yaşanmışlıkların sonuna gelinmiş olsa bile o insana her zaman saygı duymaya çalışırım.. duyulmasa bile anılar hep bir  yerlerde oluyor, hayatlarımızdaki izlerini inkar edemeyiz.. bunun da böyle bir şey olduğunu düşünüyorum ve bu izi hayatımın sonuna kadar severek taşıyacağım.. sonuç olarak dövmemi çok sevdim hatta itiraf ediyorum ki bazen "kızım" diye hitaplarda bulunuyorum, konuşuyorum.. 

   hayat şu sıralar O yanımda olmadığında beni günden güne dibe çekiyor.. O varken her şey o kadar güzel ki.. gerçekten garip bir şeysin.. 


1 yorum:

  1. Kadınlar o kadar güzel yaratıklar ki hemcinslerinin bile kalbini kazanabiliyorlar. Ama dışarıdan göründüğü kadar güzel olmayanları insanın hayatını zehir ediyor.

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..