25 Mart 2013 Pazartesi



Saniyelerimin dakikalarımı takip edemediği bir sis bulutu..
Saatlerimin üzerine yağmur gibi çöken bir kasvet..
Dünüm yorgun,
Günüm sağanak yağışlı..

Kayboluşlarım ve
Ruhumu karanlık sokaklara hapseden bir yalnızlık..
Bedenimi boşluğa sürükleyen bir karamsarlık..

Malubiyetler..
Doğrusu yenilgilerime neden olan isteksizlikler..
Zorunlulukların doğurduğu bir sürükleniş,
Ve boş bir gülümseyiş..

Benliğini ve içindekileri bir çırpıda parçalayan hücreler gibi
Bir yok oluşa mahkûm ediyorum ben de kendimi
Fakat..!
Beceremiyorum..
Gidemeyişlerimden, ardımdaki vazgeçemeyişlerimden dolayı
Değişimler ekliyorum günüme
Aslında kimsenin farkında olmadığı..

Kelimelerim sarhoş, cümlelerim ıslak..
Ellerimde tarifsiz bir uyuşukluk
İçimde dinmek bilmeyen bir sessizlik
Gözlerimde bir perde,
Kulaklarımda uğultu..
Tek duyduğum rüzgârın o hırpalayıcı sesi
Ve beni bu andan tutup çıkartan
Saçımdan süzülen ufacık bir su tanesi..


2 yorum:

  1. Buna bir kaç tane nota ekleyip düzenlersek güzel bir slow şarkı olur. Hatta listelerde birinci sıraya da çıkabilir.

    Artık koyverme zamanımız gelmiştir diye düşünüyorum. Gerçekten bizim gibiler niye yapamıyor bunu?

    YanıtlaSil
  2. sağ ol özgür ama müzik yeteneğimin olduğunu pek sanmıyorum :) arada bir koyvermek gerek ben artık yapabiliyorum :)

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..