26 Nisan 2013 Cuma

Hani ikimizin ortak noktası diyordun ya alkol için.. 
aslında ikinizin ortak noktası sarhoşluk benim için.. 
ayaklarımdan başlıyorsunuz sanki 
yukarı doğru çıkarken içimi bi hoş ediyorsunuz.. 
kontrol duygumu alıyorsunuz da, 
kızamıyorum.. 

Ben alkolik değilim aslında 
sadece damarımda dolanmasını seviyorum meretin.. 
soğuk kış gününde tenimi ısıtmasını seviyorum nefesinin..
içtikçe içesim geliyor,
sevdikçe güzelleşiyorsun sanki..
karanlık bir sokakta yürüye bilirmişim gibi geliyor alkollüyken korkmadan
senin olduğun bir hayatı yaşaya bilirmişim gibi ardıma bakmadan..

Düşünmeden edemiyorum bazen..
o karaciğerimi tüketiyor her kadehte..
peki ya sen ?
kalbimi mi parçalıyorsun her geçen gün..?
anlık 
sarhoşluk mu seninki de..?



3 yorum:

  1. İkisi de tehlikeli, ikisinin de etkisi taşar ...

    Biri aşk, biri alkol ...

    Biri kalpten, biri kadehten ...

    YanıtlaSil
  2. Hayır anlık değil. Bazen yıllarca sürdüğü oluyor...

    YanıtlaSil
  3. iyimser mi bakmışsın özgür bana mi öyle geldi :D teşekkürler nursalkımı.. :I

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..