9 Ağustos 2013 Cuma

Ben doğal kadınları severim; saçları rüzgarda karışmış, yüzüne boya bulaşmamış.. derdi tasası trend kıyafetler olmayan, istediği yerde istediği gibi davranan..
Bazen usturuplu olmalı benim sevdiğim kadın, insanlar yeri geldiğinde tavrından korkmalı, bazen de deli dolu olmalı, davranışlarıyla içimi ısıtmalı..
Ben gözleri karanlık kadınları severim.. böyle simsiyah.. içine uzun uzun baktığımda kendimi gördüğüm.. rengarenk, yanardöner olmayan..
Biraz hırçın olmalı benim sevdiğim kadın.. yeri geldiğinde susup oturmalı ama kızdığında kimse durduramamalı.. beni gördüğünde gözleri parlamalı, benim kadınım olduğu anlaşılmalı..
Ben sevgisini belli edebilen kadınları severim.. yüreği sıcacık olmalı.. sarıldığında içim huzur dolmalı.. sevgisini dillendirmeden içinde saklamalı, Yeri geldiğinde de "ben seni çok sevdim" diyebilmeli..


1 yorum:

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..