24 Kasım 2013 Pazar

     değişken bir insan olduğumu hiç bir zaman inkar etmedim.. ama şu son zamanlar bu durum beni bile rahatsız eder durumda.. artılarım tüm eksilerimi götürüyorken eksilerim her şeyi baskılar konumda.. alkolsüzlük başıma mı vuruyor diyorum bazen, bazen de alkolden nefret ediyorum.. bazen üzülüyorum çevremde olanlara, bazen de en acımasız, en gaddar ben oluyorum.. bazen gözü kör bir aşık oluyorum bazen de umutsuz ve öfkeli.. ve böyle sürüp gidiyor.. okul bitsin ve çalışmaktan bir şey düşünemediğim zamanlar gelsin istiyorum, öyle bir durumda da yataktan kalkmamayı, boş boş sokaklarda dolaşmayı özlüyorum..

     sokağa atıyorum kendimi, düşüncelerimde boğuluyorum.. o bile tat vermiyor eskisi gibi.. kürkçü dükkanına dönüyorum asansörde bir şarkı çalıyor, mırıldandığımı sonradan farkediyorum..

?...?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..