21 Temmuz 2015 Salı

Insanlar çeşitli amaçlarla bloglar açıyorlar; öyküler, şiirler, filmler, kitaplar, anlam veremediğim moda bir şeyleri bunlardan sadece bazıları.. anlam veremesem de herkesin kendi dünyasına, zevklerine ve isteklerine saygım var.. burası, benim kendimle kalıp iç sıkıntılarımı kelimelerle savurduğum bir yer oldu hep.. ve içime dokunan tarzda belki kendimden bir şeyler bulduğum blogları da okurum.. bazen de karamsar ruh hali nereye kadar diyerek eğlenceli hayat hikayeleri takip ederim. Bütün bunları niye anlatıyorum bilmiyorum. Aslında sebebi var fakat bu kadar saçmalamaya gerek var mıydı emin değilim. Geçen gün bir mim aldım bir arkadaştan ( itiraf etmeliyim ki mim olayını hiç anlamam neden yapılır, yapılınca ne olur.. ya da yapılmazsa ne olur.. ) tüm bu giriş bundan yani.. biraz karmaştım çünkü öyle şirin şebelek şeyler yazabilen biri değilim. Sorulara sadece cevaplarını versem bu kez yapmış olmak için yayınlayacaktım ki bu da benim içimi rahatsız edecekti.. yapmasam diye düşündüm ilk ama arkadaş düşünmüş, önemsemiş ki bu mim şeysini bana iliştirmiş.. tam olarak tanımasam da okuduklarımdan gördüğüm kadarıyla bu duygusal arkadaşı kırmaktan korktum.. neyse allahtan konumuz müzik.. müzik paylaşmayı her zaman sevmişimdir.. gerçi tarzımdan hoşlanmayan insanlar aynı fikirde mi emin değilim. :)
Hadi bitirelim şu işi..

1- Haziran ayında en çok dinlediğiniz müzik ? 

> Sadece haziran ayına özgü değil sanırım hayatımın tüm dönemlerinde en çok dinlediğim parçalardır.
  
    The civil wars - dance me to the end of love
    Portishead - Roads

2- Rock mı, Jazz mı ? 

> Jazz müziğini tını olarak sevmeme rağmen Rock müziğinde beni benden alan çok başka bir şey var..

3- Kitap okurken en çok hangi tür şarkılar dinlersin ?

> Müzik tarzı ayırmam ama Türkçe müzik olursa kendimi şarkıyı mırıldanırken buluyorum bu yüzden yabancı müzik tercih ederim. 

  Kate Bush - this woman's work
  Selah Sue - this world
  
   gibi.. Bir de ders çalışırken hard rock, metal falan bilincimi açıyor ;)

4- Hangi şarkı seni huzura çağırır ? 

>  Huzura mı çağırıyor yoksa intihara mı sürüklüyor bilmiyorum ama beni ciddi anlamda etkileyen bir parça
  
    Devendra Banhart - İnaniel

5- Bu yaz ayını hangi şarkıyla anlatırsın ?

 >  Kenan Doğulu sevmememe rağmen (reklam müzikleri sürekli dilime dolanır.) bu yazın şarkısı "Aşk ile yap" oldu benim için.. Dilde hep aynı kelimeler..
  
     NE YAPARSAN YAP, AŞK İLE YAP.. ;)

6- Bir sokakta yürürken en çok hangi şarkı tempona arkadaş olur ? 

 > Daha çok hareketli müzikler.. hareketli dediysem yanlış anlaşılmasın şu olabilir mesela..

    Disturbed - stricken

  Bir de şunu da eklemesem olmazdı muhtemelen dinlemişsinizdir ama nightwish ' ten dinlememişsinizdir belki..

     Nightwish - phantom of opera

  Bir Mim şeysinin sonuna geldik. Sonuna sanırım birilerini eklemem gerekiyor işin raconu bu ama ben işin bu kısmını atlayayım zaten becerebileceğimden de emin değilim.

 PS: MAVİYE İZ SÜREN gerçekten teşekkür ederim. Biraz batırdıysam ya da hayal kırıklığı yarattıysam affola..

6 yorum:

  1. the civil wars bir ara ne çok dinlerdim o günlerim aklıma geldi şimdi :)
    huzura çağıran şarkın çook güzel..
    mim konusu başlarda ben de alışamamıştım ama çok güzel hazırlamışsın bence ve rica ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Hala dinlenmeli bence.. :) teşekkür ederim beğenmen güzel..

    YanıtlaSil
  3. Nightwish çok severim :-) Diğer gruplara da bir bakayım, yirmi yıldır aynı şeyleri dinliyorum neredeyse :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin dinlediklerinizi de duymak isteriz sevgili handan, şahsen ben isterim.. nightwish dinleyen biri kim bilir daha ne kadar parçalara sahiptir ;)

      Sil
    2. Ben de yapmıştım bu mimi :)

      İşte şurada :

      http://metebilge.blogspot.com.tr/2015/07/tatil-muzikleri-mimi.html

      Sil
  4. Manowar <3 mim yazılarını okumuyordum itiraf etmeliyim ama müzik kısmını kaçırıyormuşum :(

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..