13 Şubat 2016 Cumartesi

   İnsanların arada hayatın koşuşturmacasını bir kenara bırakıp kendi için bir şeyler yapması lazımmış.. ufak kaçamaklar, yaramazlıklar, insanlara şaçma gelen ama sence olan şeyler işte.. mesela insanların bol olduğu bir caddede kollarını açıp başını gökyüzüne çevirip öylece durmak gibi.. 

   Hiç hafif çakırkeyf kafanızı gökyüzüne dikip öyle yürüdünüz mü bilmiyorum.. ya da hiç konuşmadığınız kadar boş ve anlamsız konuştunuz mu.. tabii kolunuza girip yürümenize yardımcı olacak bu kadar anlamsız konuşmanızı garip karşılamayacak gerçek bir insan oldu mu.. 

   Gerçekten iyi geliyor insana.. 3-5 saatimi hiç etmiş olsa da.. şu baş ağrısı olmasa çok daha güzel olabilirdi aslında..

13 yorum:

  1. Ah gençlik ah. Bunlar ve daha neler yapmadım ki. Sorun şimdi yapmakta sanırım. Cesaret...

    YanıtlaSil
  2. Eminim şimdi de yapabilirsiniz.. :) cesaretten ziyade biraz kendinizi dinleyin yeter.. ki her zaman olmasına gerek yok arada.. :-P

    YanıtlaSil
  3. Aramızda kalsın benim kızın biraz daha büyümesini bekliyorum. O zaman içimdeki çocuk mu gençlik mi neyse fışkıracak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman diyeyim.. sonra sen yapma kızım diyen yetişkinlerden olmayalım :)

      Sil
  4. Hayatta böyle olmak lazım biraz. Aynı filmlerdeki gibi gökyüzüne takılmak herkesin yaptığı bir şey değil ama bunu güzel yapan da bu sanırım. İnsanların ne dediğini düşünmeden sokakta kendimce yürüdüğüm olmuştu :)

    YanıtlaSil
  5. Bunu güzel yapan da bu evet :)

    YanıtlaSil
  6. Yaz yağmurunda yollarda çıplak ayakla yürümüşlüğüm çoktur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu yapamadım bi handan :)

      Sil
  7. Aynen katılıyorum ara sıra kendimiz için bir şeyler yapmalıyız, mesela ben blog yazıyorum ve keyif alıyorum...

    YanıtlaSil
  8. gerekli, şart, zorunlu kesin yapılmalı yani ama nezaman ahh ahh bi de buna vakit bulabilsek yani gökyüzüne çakırkeyif bakmakta sorun yok sonra o baş ağrısı süresinde üzerinde annnee diye gezinen minnak oluca nolucak bilemedim ki :)))

    YanıtlaSil
  9. Bu konuda tek laf etme hakkım yok çünkü çocukları en fazla bir saat karşıdan sevenlerdenim.. :) zor iş vesselam beni oldukça aşıyor.. hatta çocuk 5 dk ağlasın bu çocuğa bir şey mi oldu diye doktora götürürüm :) yorumunuz için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..