4 Mayıs 2016 Çarşamba

karmaşa..

   Merhaba..

   En son "yazamayacağım" gibi laflar ettiğim yazımın üzerinden 3 ay geçmiş..  inanır mısın kalbimin üzerimde bir ağırlık var.. hemen duygusallaşmayalım tabii.. şuanki ruh halimden de olabilir bu :) ya da her yazmaya başladığımdaki büründüğüm ruh hali de olabilir.. her neyse.. kendime bir durum raporu vermek iyi olabilir diye düşünüyorum.. 

   Kpss ye 18 gün kalmış hatta 17.. şafak saydığımdan değil şimdi tarihe bakıp hesapladım yoksa hangi gündeyiz onu zor doğrultuyorum.. bir yandan çocuklar, bir yandan okul, bir yandan da şu kpss olayı çok zorluyor.. komik gelecek belki ama aynaya bakmadan evden çıktığım günler oluyor.. "acındırma kendini" diyor iç sesim.. yok estağfirullah öyle bir niyetim yok.. ama okul şu sıra gerçekten zorluyor.. eskiden çalışmaktan hemen sıkılan bir öğrenciydim şimdi sanki bilgi yüklendikçe daha çok bilgi alabilirmişim gibi geliyor, arap atı gibi diyorlardı sanırım sonradan açılıyorum.. tarihten mümkün olabildiğince en uzak noktada duran biri olarak (tarih kitabı okuyamayan biri olarak) şu sıralardaki tarih ilgim beni oldukça şaşırtıyor.. hatta bir süre sonra öğrendiğim tarihi hikayeleri (beni etkileyen birkaç tanesini) biraz araştırıp paylaşmayı düşünüyorum.. bana farklı geldi belki öyle değildir bilmiyorum.. tarihi okumaya başladıkça olanlardan sonra kendimi ırkçı hissediyorum.. :) eskiden otobüs ve tren yolculuklarım sırasında girerdim bloğa şimdi ancak bu yolculukların kafamın yorgun olmayan anlarında okuyabiliyorum.. kısacası giremiyor ve takip edemiyorum.. bunun bir an önce geçmesini diliyorum.. 

   Kendimi, hayatımı anlaşılacağı üzere Kpss ye kitlemiş durumdayım, planlarım bile ondan sonrasına programlanmış.. bunu yapacak en son kişilerden biriydim belki ama sistem zorluyor.. bu arada yüksek lisans bana ne katıyor diye düşündüm geçenlerde.. uzun zamandır kaçtığım bilgisayar programlama işlerine maruz kaldım.. bu yüzden artık kaçacak bir yerim kalmadı ve öğrenmek zorunda kalıyorum.. sanırım bir şeyler yapmaya çalışmak (temel olmayan) kendi işimle ilgili olan kompleks şeylerin ufak parçalarını da olsa yapmaya başlamak acayip motive ediyor.. birkaç program birden öğrenmek zorunda kalıyorum.. biri yeni bir program hatta yaz aylaklığımda (tabii olursa) yeni başlayanlar için birkaç bir şey paylaşabilirim.. yeni programlarda türkçe kaynak bulma sıkıntısı oluyor çünkü.. başka ne var.. sanırım hayatımda başka bir şey yok şimdilik..

   Sözel bir zekaya sahip olduğumu iddaa etmedim hiçbir zaman hatta çocukluğumda ne zaman yeni paragrafa geçmem gerektiğini öğrenmek oldukça zamanımı almıştı.. :) şuan bir anda 456542 şeyi birden anlatıyor olmam sadece kafamın karışıklığından.. daha güzel bir anda buluşmak umuduyla..

   Sevgiyle kal..

10 yorum:

  1. Bu ülke sınav maratonlarından ne zaman kurtulacak çok merak ediyorum. Allah kolaylık versin canım. Ben de bloguma beklerim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtulacağını pek sanmıyorum.. teşekkür ederim..

      Sil
  2. Kolay gelsin. Umarım KPSS sonrası atandığınızda " Tüm çabam bunun için miydi?" diye sorgulamadığız bir iş hayatınız olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öncelikle atanırım.. sonrasında öyle bir tereddütüm olursa farklı alanlara yönelmek daha kolay olur diye düşünüyorum.. :) sevgiler..

      Sil
  3. kolaylıklar dilerim çocuklarla sınava hazırlanmak çok zor olsa gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuktan kastım ufak öğrencilerim :)

      Sil
  4. az kalmış. dayannnnn. dayannnn. sonrası valla rahatlık. ohhh!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah medeni bekar, inşallah.. :)

      Sil
  5. Canim ya... Allah kolaylik versin su sinav stresi yasayanlara. Insallah cabucak atlatirsin ve güzel sonuclar alirsin. Hersey gönlünce olur umarim. Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım.. inşallah.. herkes hak ettiği bir sonuç elde eder.. sevgiler.. :)

      Sil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..