1 Haziran 2016 Çarşamba

...

bir şair olsam  hep "onu" anlatsa kelimelerim
cümlelerimde süzülüyor diye hiç susmasam..

bir ressam olsam her duvara "onu" çizse elim
incecik kirpiklerine dokunmaya kıyamasam..

bir müzisyen olsam mesela.. 
her notada onun sesi kulaklarımda çınlasa..

sırf onu anımsatıyor diye
saatlerce koşsam..
nefessiz kalıncaya, 
kendimden uzaklaşıncaya kadar koşsam..

o geceyi getirebilir miyim gerçekten?
peki ya söylenen o sözleri,
geri alabilir miyim?
hadi her şey oldu diyelim
çocukça masumiyetimi koruyabilir miyim..?
yılların götürdüklerinde,
birbirimizi tanıyabilir miyim?

ben en iyisi "kendim" olayım.. 
sen de 
"hayallerim", 
"anılarım", 
"çocukluğum" olarak kal..

şuracıkta..



15 yorum:

  1. Müziği dinlerken şiirinizi okudum. Öyle güzel geldi ki...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. müzik o kadar etkileyici ki yanında her ne olsa okutturur sanırım.. yorumunuz için ben teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  3. Senden ötürü :) öyle depresif girince gecenin bir vakti böyle şeyler çıkıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu bana geliyorlar öyle, son birkaç aydır idare ediyordum ama 3 gündür durum fena

      Sil
    2. hayırdır diyesim geldi ama burada olmayacak :D çok şey yapma ya kendini bırak duygular bir müddet karanlığa çeksin seni sonra o karamsarlığı serbest bırak ki bugününe dönebilesin.. :)

      Sil
    3. 3 aydır gayet bırakmıştm iyiydim hoştumm artık bazı şeyleri düşünmemem gerekyordu hani ne oldu zamanla geçere ha noldu

      Sil
  4. Zamanla geçer diyen ben değilim :) koşuşturmacada akla gelmez bazen ama bir iz, bir yara varsa geçmez, eskisi gibi olmaz bence.. belki sana acı vermesindense (yani konu her neyse kendini engellemekten vazgeç bence öyle yaptıkça vücut, ruh ya da her neyse direnecektir) güzel anılar olarak kabul et ve hatırla.. tabi biraz afaki konuşuyorum şuan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de tavsiyelerim hep bu yöndeydi kendime ve öteki insanlara ama bazen beni dinlemiyor vücudum ve saçma sapan tepkier veriyor, panik atak kriz geçirkmekten korkuyorm

      Sil
    2. dilim varmıyor bir şey söylemeye karşılığında öyle laflar ediyorsun ki.. eğer kafa dağıtmak istersen bunaldıkça yazabilirsin bana.. rahatlatabilir, belki bir çözüm bulunabilir bilmiyorum.. sağ tarafta bir bölüm var e posta ile ulaşabileceğin.. sen de istersen tabii.. daha uzun uzadıya konuşabilmek adına..

      Sil
    3. çok isterim :) ama ben o bölümü göremedim

      Sil
  5. ne güzel.. bir o kadar da hüzünlü... tarzınızı beğendim, paylaşacaktım ancak paylaş butonu göremedim.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim :) paylaş butonu koymayı hiç düşünmemiştim :) böyle bir şey gerektireceğini falan.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koy koy bence ben hoşuma giden yazıları şiirleri paylaşırım hep =) kim bilir kimler paylaşmak istiyordur daha =)

      Sil
    2. Bir ara kurcalarım.. öyle ne nerde çok bilmiyorum blogda ama bakacağım :) tekrar teşekkür ederim..

      Sil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..