5 Temmuz 2016 Salı

eksildi mi tamamlayamazsın, tamamlanamazsın..

   En sevdiklerinden biri öldüğünde içinden bir şey kopmuş hissedersin sonra bir müddet hiçbir şey hissedemezsin.. hissetmek istesen de sanki buz tutmuştur kalbin, donmuştur gözlerin.. zaman sadece geçip gider sen de köşeye sandalye atmış biri gibi olanı biteni izlersin.. 

   Yıllar yılların üzerini örter.. her şeyin ilacı olan zaman bu yaranın da kabuk bağlamasını sağlar.. sızlamaz eskisi gibi ama eksikliği de bir türlü kapanmaz.. bayramlar bayram gibi olmaz.. doğum günleri, ölüm günleri ve diğer o özel günlerinde bir sandalye boştur yüreğinde.. iyi bir gün, iyi bir bayram, iyi bir yıl olmaz.. 

   ve BUGÜN yine öyle bir gün.. 

13 yorum:

  1. Dilerim yaralar,iz bıraksa bile iyileşir...

    YanıtlaSil
  2. Ahh o bosluklar... Öyle günlerde daha da cok belli eder kendilerini.

    Umarim o sanci biraz olsun hafiflemistir yine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım öyle bir anlık bir duygu seliydi.. :)

      Sil
  3. Kabukların da bir süre sonra gitmesi dileğiyle..

    YanıtlaSil
  4. yıl dönümü değil yazdığım.. rica ederim deep yorum yapmasan da olur ben yine seni takip ederim ama yorum yapmış olmak için ya da belki sayfana bakmam için bana yorum yapma.. hissetmeden bir şey yazma.. çünkü bunu yaptığında içimdeki bu şeyin havada asılı kaldığını hissediyorum.. boşunaymış gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir şey anlamadım bu yanıtından ki ama. ben bu yazını çok dikkati okudum. ilk paragrafta kayıptan söz ediyorsun. benim burda anladığım bir ölüm idi. sevdiğin biri. ikinci paragrafta da bu kayıp zamanla hafiflese bile kendini hatırlatıyor. bunu okurken burnum sızladı ki vallahi. ve benim anladığım şu bu yazıdan, ya kaybettiğin birinin yıldönümü o kaybın yani veya o kaybettiğin kişi ile arandaki özel bir günün yıldönümü.
      ben bunu gayet hissederek yazdım ki. peki o zaman nasıl bir kayıptan söz ediyorsun annatsanaa. altında başka bir şey mi anlattın ki. o yorumum üzüntümü annatmıştı. sen üzülmeyesin diye fazla kurcalamadım ama böyle. takip etmekle ne ilgisi olduğunu inan anlayamadım vall bak. sayfama bakmak? takip etmek? şimdiye dek ne zaman sana öyle bir şey söyledim ki ama şimdi sen üzdün ama beni. sen bi daha bi düşünsene şimdi. biraz sert yaptın ama bana. hadii unutalım olur mu bu yorumunuu :) ben arada hep bakıyorum bloguna. özellikle senin mesleki kariyerini hep merak edip başarılı olmanı istedim ki. heeey ama iyi misin sen bu akşam. annatsana şu kaybını. yine de özür dilerim herhangi bir şekilde yanlış aksettirdşiysem. çok dikkatli okurum ki ve altıncı hissim çok güçlüdür inan bana. peki bu yazıda ne anlattın söylesene. ben neyi anlayamadım ki.

      Sil
    2. ay gece gece bi daa böyle kötü yorum yapma ama olur muuuu:) eline biber sürcem yaa :) en son senin yazını okuyup kapattım laptopu. kaybına üzüldüm. yattım uykuya. telefonda yorumunu gördüm kalktım tekrar laptopu açtım okudum yorumlaşmayı. sonra da gözümden yaş aktı ya çok üzüldüm ama uyuyamadım mutsuz oldum çok gece 3'te uyuyabildim. üç saat yorumunla uğraştım sonra da kabus gördüm. gece gece böyle kötü şeyler sölylemeee bari gündüz söyle de hafif olsun :)

      Sil
  5. bazen bazı insanlar sırf yorum yapmış olmak için yazıyor veya takip edilmeme kaygısıyla.. öyle olduğunu düşündürdü.. gezdiğim bir kaç blogda aynı şekilde kısa ve "ben buradayım" mesajı veren yorumlarını gördüm.. yani ben öyle algıladım.. yorum almak ya da takip edilmek için yazmıyorum.. bilmiyorum rahatsız etti işte.. uykunu bu şekilde bölmek istemezdim kırdıysam özür dilerim..

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..