28 Temmuz 2016 Perşembe

Yeşilin insanın içini açtığı 
Havasının genzini yaktığı bir gündü..
Çocuktum.. 
Yalnızlığın ve özgürlüğümün tadını çıkarmak için kendimi doğaya attım..
Yürürken üzeri eski püskü bir adam gördüm
Avucundakileri rüzgara doğru bırakıyordu..
Anlamlandıramadım..
Ne yaptığını sorduğumda "eliyorum" dedi..
"Ama yarısı gidiyor" dedim..
"Bunu göze almazsan elindekilerin çerçöpten farkı kalmaz" dedi..

Bazen bunu yapıyoruz hayatta 
Kıyamıyoruz, sevdiğimizi söylüyoruz..
Hayatımıza alıyoruz, vazgeçemiyoruz..
Yükte ağır çekiyor belki ama 
Beş para etmiyoruz..

13 yorum:

  1. elemek temizlemek her zaman iyi yaa. bugün için geçmişi feda etmeli her zaman yaa. ah o sevdiğini söylemek de çok ince iş. sevdiğini söylemek çok zor bence. çok zor söylenmeli. çünkü büyük sorumluluk bu. sonra insan altında kalıyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kişileri sevdiğimiz için hayatımızdan çıkaramadığımızı söylüyoruz bazen bunu bahane ediyoruz bunu kastedmiştim :)

      Sil
  2. kpss'den sonra bir gelişme var mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak şimdi yine bunu kastediyorum :) bu yazdığım ile kpss'nin ne ilgisi var?

      Sil
  3. Bazen sadeleşmek adına elemek iyi gelir insana.Ferahlar,hafifler ve yoluna devam eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başta bir boşluk oluyormuş gibi geliyor evet ama sonra ferahlıyor insan.. teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çok güzel ifade edilmiş...
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aze..
      sevgiler..

      Sil
  5. Bin parçaya ayrılmadan en güzeli bazen usul usul gitmek gönül ferahlar yük kalkar Ne üzeyim ne üzüleyim Yada ben yoruldum. Sanırsam İçsel döküş oldu kusuruma bakma yazın çok anlamlı yorumlamana sağlık ....

    YanıtlaSil
  6. Estağfirullah.. hepimiz hemen hemen aynı şeyleri yaşıyoruz ya da hissediyoruz.. teşekkür ederim.. sevgiler..

    YanıtlaSil

Kim durup düşünmüş, Ne demiş..